Lite av maten i Vegas

Lite fler bilder från Vegas.

När jag och min man brukade åka till Vegas för att spela pokerturneringar, för 6-7 år sedan, brukade vi äta lunch på Noodles i Bellagiokomplexet. Så nu när jag var där igen, var jag såklart tvungen att släpa dit min vän för att se om maten var som jag mindes den. Jag blev inte besviken. Enkelt och rent precis som jag vill ha det.  


Kinesiska nyåret är om ungefär en månad och på Bellagio hade de gjort en stor blominstallation som var ganska så otrolig. Det fanns även en stor båt mitt bland allt, där en asiatisk man satt och spelade instrument. 

Efter Neonmuseumet och innan vi påbörjade resan tillbaka till LA åt vi lunch på Wicked Spoon, som är Vegas bästa buffé. Herre jösses så mycket mat, och så mycket att välja från. Allt så så fräscht ut, nej jag skojar inte. Det var nääääästan så att jag provade benmärg för att det såg fint ut. Men nej det gjorde jag inte. Min vän gick loss på kött medan jag höll det mer grönt på tallriken. Vi kom dit när det bara var 20min kvar innan de stängde, så jag kände inte att jag hade tid att fota själva buffén. Ni får använda fantasin.
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Och sagolikt gott ser det ut! Jag som har hamnat i matkoma skulle troligen kunna klämma in lite till haha...

Svar: HAha. Buffén var jättegrym! Och så fint presenterat.
Cecilia Möller

2013-01-18 @ 21:50:47
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, det var lika "jobbigt" att titta på detta idag. Gott!

Svar: Haha! Fasiken, jag borde nästan fota mer mat, bara för att retas ;)
Cecilia Möller

2013-01-19 @ 20:48:07
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me