Spontant til Stockholm

Det blev en spontantrip till Stockholm igår över dagen. Min ena storebror kom hem från Sydafrika i lördags, och jag och Adrina var väldigt sugna på att träffa honom. Tanken var att vi skulle komma hemifrån och komma upp i skaplig tid. Men vi vaknade kl 10 och fick en slowstart. Väl i Stockholm blev det besök både på Naturhistoriska och Fotografiska. Adrina tyckte David Lachappelles utställning var bra, och lite läskig. Mest gillade hon filminstallationerna. 

Min bror Stefan. Kameran fick gå på sparlåga i söndags.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh jag vill oxå ta mig ner till Stockholm å se David Lachappelles utställning.
Vad tyckte du om den, var den bra?

Svar: Den var bra! Vissa bilder gillade jag mer än andra. Jag är inget stort fan av hans tidigaste alster utan gillar mer det han gjort slutet av 90-talet och framåt. Men det fanns mycket att se, och i hans senare bilder kan man titta på varje bild länge, finns väldigt många intressanta delar av dom.
Cecilia Möller

2013-01-11 @ 22:21:15
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me