The Sound

Okej en till. Sen ska jag vänta med resten tills jag kommer hem. Vänta är verkligen inte min grej.

 
Igår var det galet. Jag följde med Jen ut till nyöppningen av en nattklubb som heter the Sound, där hennes kille spelade. Han är DJ. Vi hade ett bord bakom DJ båset med utsikt över hela dansgolvet. Coolt! Dessutom hade vi en egen vakt som hjälpte oss om vi skulle gå någonstans, typ badrummet. Jag har då aldrig varit med om något sådant innan. Jag dansade som tusan, men åkte ändå tillbaka till hotellet tidigt eftersom jag var lite trött, och hade druckit en drink för många för att jag ska tycka att det känns okej. Stupar i säng efter en heldag med fotografering och fest på det. Vaknar upp på morgonen med sminket på, pumpsen på, fullt klädd med kavaj och klänning. Det har inte hänt på 10 år. Känns som jag börjar bli redo för att åka hem och mysa med min familj om fredagskvällarna istälet.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahaha! Låter som en kanonkväll :)
Länge sedan jag somnade sminkad med pumps på, men det har hänt... Kul tycker jag!
Kram (och snygg bild)

Svar: Nja, jo det var ganska kul. Jag tror det hade en hel del att göra med att jag var sjukt trött. Sen kanske alkoholen spelade en liiiiten roll också. Liten ;)
Cecilia Möller

2013-01-20 @ 21:06:00
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me