En sen utflykt

Det blev fest igår med mat, uteservering och dans. Hm, ni kanske förstod med tanke på mina instagrambilder. Men jag ska inte fördjupa mig i det, utan i vad som hände på vägen hem. Nu lät det ju väldigt spännande :) På vägen hem åkte vi på slätten, precis när solen började färga himmeln. Jag såg hur vacker dimman var över de små bäckarna och kom på att jag inte sett en soluppgång den här sommaren ännu. 

Väl hemma bytte jag om från partystrass till vildmarkskläder och kängor, gjorde snabbt två ostmackor och tog mig ut på slätten igen. Den här gången med min kamera och med min egna soluppgång. Det blev ett fint avslut på min kväll.

Östergötland juli 2013
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vackert!

2013-07-08 @ 09:26:36
Postat av: Gabriella

Åhh, nedersta bilden, med dimman är helt magiskt :)

2013-07-09 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me