Mycket gjort på en dag

En dag då jag handlat mat, lagat mat, assisterat, varit lektant, fotograferat, städat och till sist ramlade ner (nja, jag klev egentligen) i badkaret med en mjukgörande olja från Lush. Det är så fint att bara sjunka ner i badkaret, sätta på en podcast och slappna av. Känna träningsvärk försvinna. Äta en av mina smoothieglassar. Jag hann lyssna på tre podcasts när jag badade, hmmm, så jag kanske var i ett tag. 

Första bilden jag tog för att kolla ljuset och därför behövde strukturen och formen på pastan, och sista bilden när maten tagits bort från plåtningen.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Och det är snyggt! Mycket snyggt!

2013-07-05 @ 21:54:57
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: CJ

Dina matbilder alltså. Perfect!

Svar: <3
Cecilia Möller

2013-07-15 @ 11:19:08
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me