Vi hade fisketur

Fiskenätet som lades ut på på midsommarkvällen gav frukt, eller rättare sagt fisk. Två gäddor och en abborre. Min karl fick instruera i hur det skulle gå till med att ta upp nät, ordna ut fiskarna, och rensa. Abborren och den ena gäddan grillades och de åt vi till lunch.

Jag är en person som alltid måste ha en plan-B. Om en kris händer på jorden och det krävs drastiska saker så ser mitt överlevnadsteam ut såhär än så länge: en fiskkunnig, en överlevnadsintruktör, en yrkesmilitär, två vildmarksmänniskor, en jägare, en läkare, en massör och så en fotograf. Gissa min roll :) Men jag kan ta hand om barnen i lägret. Och odla grönsaker. 

Klart man måste ha en överlevnadsplan! 

 
Fotograferat med Sony a99 och Carl Zeiss 85mm 1,4

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara foton - vad härligt och rogivande det ser ut!

Svar: Tack, det var en upplevelse. Att göra saker i naturen känns alltid fint.
Cecilia Möller

2013-06-27 @ 22:24:54
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me