Det blir inte alltid som Cici tänkt sig

Minimodellen Adrina fick skippa dagis för att modella i dagens matfotografering. Det är lätt att ha med henne på jobb, eftersom hon är van att vara med överallt. Hon roar sig lätt själv, och kan hitta på sagovärldar med karaktärer utav nagellack om det är vad som finns tillgängligt. Idag hade hon lite mer avancerade leksaker som Molly Mops hundleksaker. 

Ikväll skulle jag och min karl ha en kväll för oss själva, barnvakt var fixad och biljetter kirrade sedan långt tillbaka. Vi skulle se "Roligt för delar av familjen" med Schyffert och Gustavsson. Vi kom dit, det var en onkologimässa på Konsert och kongress. Lite märkligt att lägga det samma kväll. Jag tar upp biljetterna och ser att vi är där två dygn för tidigt... Tusan! Nu missar jag showen eftersom jag har ett fotouppdrag involverad Daniel Roos i Stockholm på fredag. Men svärfar blir kanske glad som får fin fredagsunderhållning.

Eftersom vi redan fixat med allt, beställde vi biobiljetter och gick till en restaurang och åt efterrätter. Pratade framtid, projekt och vad som hänt i veckan på jobbet/skolan. Pratade resor. Träffade på vänner på stan. Sen bio.  Det blev en riktigt fin kväll, även om den var oplanerad.

1. Adrina har matpaus.
2. Fylld korg i hallen påväg ut i trädgården.
 

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej fin blogg!
Lust att göra ett bloglovinbyte med mig? :)

2013-03-21 @ 20:29:34
URL: http://missrebecca.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina bilder:D

Svar: TAck!
Cecilia Möller

2013-03-22 @ 19:47:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me