En fin morgon.

Frukost kan vara så enkelt, och fint. Den sätter verkligen tonen på dagen ibland och idag var en sådan morgon. Jag vaknar upp hemma hos en av mina bästa vänner Johanna, på Östermalm efter en middag med socker som huvudingrediens. Blir serverad samma sak som jag äter varje morgon, bananplättar. Johanna vet att jag måste starta mina dagar med plättarna, annars blir det lite fel från början. Till plättarna ska det vara bär eller jordnötssör. Och inte vilket jordnötssmör som helst, utan Sevan utan socker. Den gula. Den bästa. Johanna hade beställt en burk av mig så den levererades igår.

Alltså, jag börjar min lördag med plättar och en bästa vän. 

Morgon hos Johanna
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Så mysigt man ka vara rädd om sina vänner

2013-03-23 @ 17:43:53
Postat av: angelica

Så himla fint! Både er vänskap o bilderna.

Svar: Det är den. Jag är så kär i mina vänner. Ibland kommer det över mig som en våg och jag är så tacksam för alla vänner som låter mig vara en del av deras liv, och som jag väljer ha som en stor del i mitt.
Cecilia Möller

2013-03-23 @ 22:29:59
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me