Företagsfotografering - Hairstudio Unique

Företagsjobb är kul för det är sällan jag gör dom. När jag fotograferar interör på företag, här frisörsalong, tänker jag som om jag fotograferade ett hemma-hos-reportage. Kanske att jag fotar lite färre detaljbilder och fler helhetsbilder. Jag försöker hitta de fina och oväntade detaljerna, som nedan skylten för Kaffehöran. Hårsalongen är förresten dit jag går och klipper mig, eller alltså gjorde tills min frisör flyttade till Stockholm. Så nu åker jag till Stockholm och fixar håret. Så bra är hon! Dessutom är hon lite av en underhållning i sig. Nu har Caroline en stol på CU på Luntmakargatan i Stockholm.

Hairstudio Unique kan briljera med både nyrenoverad lokal och duktiga frisörer. Bäst i Linköping! Frääääscht.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fint!
Jag måste till Östergötland och Stockholm snarast!!

Svar: Vi välkomnar dig med öppna armar!
Cecilia Möller

2013-03-25 @ 18:11:36
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Jossan

Är Carro borta för gott eller för en tid från Unique vet du de?

Svar: Hon pluggar i Stockholm, men jag tror hon bara blir borta en tid från unique. Hon härjar fortfarande där ibland :)
Cecilia Möller

2013-03-25 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me