Ge mig vildmarkskänsla!

Verkligen en tuff dag jobbmässigt idag. Jag håller på att bygga en bildbank med bilder till TV4 och det innebär att kameran är med mig mycket, och att jag styr upp lite spontana fotograferingar nu och då. Idag var en sådan dag. Jag ringde en kompis, släpade ut honom i skogen och "tvingade" honom att fixa lite vildmarkscampingkänsla. Känner nu att jag låter grymmare än vad jag var, hoppas jag... Bilderna blev som jag ville och det var inte alltför kallt ute trots lite duggregn. Ahh! Appropå regn så kom första snön till oss i natt. Synd att den regnade bort innan kl 8.00, men Adrina hoppade ur sängen för att se lite. 

 

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Vilket underbart project!! Det är du värd, så sjukt duktig :)

Svar: Tack! Tack så hemskt mycket!
Cecilia Möller

2013-11-21 @ 21:52:46
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me