Autumn, I'm in love



Vilken höstdag! Jag och Monica tog med oss en familj... nej fel... familjen tog med sig oss ut till sina hästar. Där dukade Monica upp superfina bakverk medan jag och pojken krattade löv, klappade hästar och lekte krig. Från att vara varmt och härligt, blev det mulet, blåsigt och kallt. Tur att vi jobbar bra under väderpress.

Inspirerad från idag bokade jag in en dejt med en av mina bästa vänner och hennes karl. Utanför en kyrka. Jag tänker termos, varma kläder, matiga mackor och filt. En mysig picknick en lördagslunch.

 

Kommentarer
Postat av: Rania

Visst är det härligt med höst?! Jag är så inspirerad och både fotograferar och bloggar så mycket mer under den här vackra tiden - synd att den ät så kort :(

Picknick ute låter fantastiskt!

Svar: Håller med. Jag vill bara ut och fotografera samtidigt som de mörkare kvällarna är perfekta för att redigera. Optimalt fotografmässigt :)
Cecilia Möller

2013-10-10 @ 17:25:59
URL: http://raniamaria.eu/blog
Postat av: Becca

Underbara höst !

Svar: Ja, och idag är det picknick!!
Cecilia Möller

2013-10-10 @ 21:33:16
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Carina

Vackert!

2013-10-13 @ 11:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me