Lördagspicknick


På torsdagen åkte jag förbi en kyrka som jag blev blixtförälskad i. Orlunda kyrka. Så jag ringde till Sara och frågade om vi inte skulle ha picknick där på lördag till lunch. Sara sitter mest och pluggar, så ett avbrott där var välkommet och vi bestämde att så skulle det bli. Jag Instagrammar en bild på kyrkan och då visar det sig att en av mina skribenter kommer därifrån och att hennes farmor är nyckelvakt. För att göra en lång historia kort så var det öppet när vi kom dit i lördags och Adrina hade en pianokonsert för oss. Jag tappade hakan eftersom jag aldrig hört henne spela piano tidigare. En snutt av stycket finns på Instagram (@cicimoller). Så nu måste vi nog köpa ett piano.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Så underbart!!

2013-10-14 @ 19:34:04
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Gabriella

vilken härligt dag :) Jag älskar kyrkor, helt fantastiska byggnader! Riktigt imponerande av din dotter att spela, hon måste ju ha varit kompositör i sitt förra liv ;) Kram

Svar: Japp hon var nog det. Vi var imponerade alla. Så kul :) och jag älskar kyrkor också. Tycker de är magiska.
Cecilia Möller

2013-10-15 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me