Privat uppdatering

Titeln på det här inlägget skulle ju lätt kunna anspela på att jag är gravid eller så, men nej don't you worry. Det som hänt sen sist för er som inte följer instagram (@cicimoller) är att jag har provat att gå en dag med gröna linser. Men som ni ser nedan är det inte så gröna ändå. Jag har haft halsfluss och legat däckad i två dagar. Halsfluss och jag har ett speciellt förhållande. Den gillar mig och besöker gärna två gånger om året, jag gillar den inte alls. 

Min presentation för LA är färdigskissad och nu väntar jag på leverans av den från illustratören Bettina. Japp, en barnboksillustratör gör min presentation, bara det tror jag kommer bli kick ass, sen spelar det nog inte så stor roll vad jag säger.

Hade jag fått vara frisk skulle kontoret varit färdigmålat och städat den här veckan. Men nu är det bara småmålning kvar och lite städning. Av typ 430 lådor.
 
Min dotter är fortfarande mitt största fan och hjärta. Ovan med morgontrassligt hår och överraskad uppsyn. Min lyxman gräver ner sig än mer i yogans värld, läser yogaböcker och gör yoga minst en gång om dagen. 
 
Fullkomligt normal familj.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fina familjen!
Det där med halsfluss.. Hade det 3 gånger i år. Det är liksom så himla mysigt ju :(
Krya på dig och lycka till med alla förberedelser!

Svar: Urg hata halsfluss, vet inte varför de älskar mig. Tack för kryat, jag jobbar på det!
Cecilia Möller

2013-10-10 @ 10:40:27
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Underbara bilder på er båda. Så fina ögon!

Svar: Tack!
Cecilia Möller

2013-10-10 @ 12:13:43
URL: http://saragunmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me