I matstöket

Ursäkta röran, jag har bakat pepparkakshus tre gånger den här veckan och idag gjordes fotograferingen. Det tog två timmar att dekorera, och det är det finaste pepparkakshuset jag någonsin gjort. Min modell till slutbilden levererade dessutom över förväntan.

Kul att stå lite i köket igen. Jag har jobbat så mycket på senaste och då har min man fått stå vid spisen. Men jag har tagit igen det idag. Kl 20.30 var jag och handlade råvaror och sedan var det igång med saffransbullar, två matpajer och energibollar. Skönt, men utmattande. Framförallt tar det så mycket längre tid än vad jag tänkt från början. Magin är dock fin när jag är inne i ett flow, inne i mig själv och mina tankar, med ett sorlande podcastavsnitt i bakgrunden. 


Tror ni jag hinner med att sova fem timmar innan det är dags att dra igång med en späckad lördag? Jag kommer bland annat att fotografera och modella för fyra till outfits för CrazyHappiness.

Kommentarer
Postat av: Elsa

OM DU SKYNDAR MED ATT SOVA HAHAHA GUD KÄMPA KÄMPA!

Svar: Men inatt fick jag 8h, så jag jobbar på bra :)
Cecilia Möller

2013-09-28 @ 13:46:07
URL: http://sadistiskmytoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me