Lookbook för CrazyHappiness

Snart är det dags att flytta in på kontoret. Förhoppningsvis på söndag, så håll tummarna för att vi hinner med det som ska göras.

Idag var ursprungstanken att måla klart lite detaljer men jag och Katarina spenderade dagen med att fotografera bilder till hennes nya Lookbook för Crazy Happiness som hon behöver vara klar med tills måndag. Vi gillar att jobba under press... Eftersom det inte fanns tid att styra upp med modell så fick jag ställa upp som både fotograf och modell. Nio olika looks fotograferades och nedan har ni två av dom. Förstår ni hur underbart det är att jag ska dela kontor med designern? Jag kommer vara välklädd för jämnan. Bakgrunden är förresten buren i vilken jag kommer sitta och redigera snart.

Kläder av Crazy Happiness, Katarina Nordqvist.
 

Kommentarer
Postat av: Maria Orre

Roligt att se dig framför kameran. :)

Svar: Oftast är det ju jag som brukar saknas som motiv, men den här gången blev det annorlunda :)
Cecilia Möller

2013-09-29 @ 07:53:57
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Postat av: Maria Orre

Du borde stå framför kameran oftare. Jätte fina kort.

2013-09-29 @ 18:44:17
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Postat av: angeliqe.blogg.se

Så snygg!

Svar: Tsss... :)
Cecilia Möller

2013-09-30 @ 07:51:55
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me