Nya sidan www.insteadofsex.com

 
 
Har ni märkt att det blivit lite opersonligt här på bloggen? Mmm jag tänkte nämligen såhär att här på den här bloggen kommer jag lägga upp jobb. Som en uppdaterad portfolio.
 
Så om ni vill veta mer om vad vi göra om dagarna, som tips på vad du/ni kan göra om dagarna tycker jag ni ska titta in på min andra sida. Den heter något så finurligt som "Instead of Sex" och handlar om roliga saker man kan göra. Tillsammans eller själv. Nej det handlar då inte och sex utan typ tvärtom. Ni vet väl att socker bara är en ersättning för kärlek? Iallafall enligt en indisk läkare jag var hos, och därav titeln på nya sidan. Well. Kika in där och följ gärna den via bloglovin. Kommentera om vad ni tycker. Det kommer jag suga åt mig som en svamp av. 
 
Vi ses väl där?
 

Kommentarer
Postat av: angeliqe.blogg.se

Jag hänger på båda sidorna. :)

Svar: Det tycker jag du gör extramt bra i. Kul att jag startat en till nu när jag kommer in i högsäsong och jobbar arslet av mig :)
Cecilia Möller

2014-04-07 @ 13:51:08
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me