En överraskande bukett

Efter ett lyckat möte hos min revisor imorse, satt jag på kontoret och redigerade bilder från en fotografering. Helt plötsligt kom Lara in med vinden i håret. Hon hade med sig den här vackra (och stora!) buketten. Bara sådär. Lara har pratat om de speciella papegojtulpanerna tidigare och mixen med ranukel (som är en av mina favoritblommor tillsammans med pion) och den vita syrénen (som nästan ser ut som liljekonvalj) är så klockren. Det ser ut som en vacker brudbukett. Kan ni förstå hur jäkla glad jag blev?

Blommorna är från Blooming design i Ryds centrum (Linköping).
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Staaf

Fantastisk bukett! Älskar ranunkler :)

Svar: Viosst är den och nu har tulpanerna slagit ut ännu mer!
Cecilia Möller

2014-02-24 @ 17:33:51
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me