Onsdagens projekt

Fotograferat med Sony a99 och Carl Zeiss 50mm 1,4
 
Som ett litet sidprojekt efter dagens egentliga fotografering ställde jag upp detta stilleben på kontorsdisken. Lite fler spännande suckulentsorter ska tas in av Blooming design, sedan blir att fotografera fler sorter. Jag gillar suckulenter som tusan, för de är lätta att sköta om. Börjar gilla vissa kaktusar också. Så länge de är planterade på ett bra sätt så att man slipper stickor. 
 
Den egentliga fotograferingen idag var att göra en snygg bild som Blooming design ska använda som skylt utanför sin affär i Ryds centrum. Vi fick till det väldigt bra om jag får säga det själv, nu ska det bara läggas tid på att piffa bilden i photoshop.
 
Hey följ mig på Instagram @cicimoller
och på Bloglovin'
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Man får ju vår-feelings när man tittar på de här bilderna! :D

2014-02-12 @ 16:46:40
URL: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me