Vårtecken på fotopromenad


Måndagen hade jag planerat kontorstid, men det går ju alltid att boka om. Jag och Lotta tog en fotopromenad i Linköping inklusive en finlunch. Vi hittade vårtecken i trädgårdsföreningen Linköping och vädret var fantastiskt! 10 plusgrader! Lotta drog fram solglasögon och jag drog av mig kappan. Spexande blev det såklart. 

Vi avslutade med en finlunch på Storans veranda. Jag flörtade till mig en vegetarisk ravioli (de saknade vegetariska alternativ på menyn) och ett halvt glas vitt vin. Så gott! Jag tycker om att dricka ett halvt glas till en lunch sådär när jag är ute och äter. Sen ska det vara en finare lunch, jag sitter ju inte på ett fik och pimplar vin till lunchen. 

Tröjan jag har på mig är en ny modell från CrazyHappiness.

Kommentarer
Postat av: Christin

Så mysigt ni verkar ha haft det...
Vart har du köpt din fina tröja? Den är ju supersnygg :)

Svar: Jo mysigt värre. En ansträngade arbetsdag ;)
Tröjan finns inte till försäljning än, men den är från crazyhappiness.se
Cecilia Möller

2014-03-02 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me