2014, here i come!

2014 har börjat och jobbschemat börjar se normalt ut. För mig är normalt = en hel del att göra. Vissa saker kommer jag att bortprioritera det här året (jobbmässigt) för att kunna göra mer av andra saker. Det här året ska jag fotografera mycket. Många reportage i tema mat, inredning, människor, djur och trädgård. Extra roligt är att året börjat med att en gammal kontakt hört av sig och samarbeta på nytt. Jag känner mig sugen på utveckling! Lite spänd och förväntasfull inför flertalet grejer som är på gång.

Hur söt är inte den lilla Engelska bulldogen här ovan? 12 veckor och sååååå mjuk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så söt!

2014-01-20 @ 19:35:28
URL: http://annaanilsson.blogspot.se
Postat av: Kamomilla

Låter som att det kommer att bli ett toppenår!

Svar: Det hoppas jag :) Jobbar för det i allafall.
Cecilia Möller

2014-01-20 @ 21:35:03
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me