Gott nytt 2014!



Nytt år och förhoppningsvis och troligen nya utmaningar. Jag har många planer för det här året. Förra året hade jag många mål för hur 2013 skulle bli, och en hel del gjorde jag. Andra inte. Det där med trädgård får jag visst ta när jag blir pensionär, för jag saknar fortfarande gröna fingrar. Men målen jag satt för 2014 handlar mest om mitt företag. Sen ska jag fortsätta vara lycklig tänkte jag, annat vore obegåvat att önska.
 
På bilden ovan ser ni mitt prio ett för 2014.
 

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boing!

Åh herre så underbar bild :0
Gott nytt år btw (i efterskott ^^)

Svar: Söta du! Tack! Och gott nytt tillbaka :)
Cecilia Möller

2014-01-02 @ 14:16:17
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me