VårFormex 2014


Första dagen på årets vårFormex 2014, och jag var där med matkreatören och stylisten jag jobbar med Monica. Träffade en del bekanta, spanade in SofieForms monter och drack lite vin hos Ernst. I övrigt var vi, i ärlighetens namn, lite besvikna. Det är som att företagen inte lägger ner alls något krut på montrarna till vårmässan. Så ska ni gå på Formex, välj hösten. Lite nyheter fanns ändå och mest i roseguld, dova pasteller och trä.
 
Tre bilder tog jag under hela mässan, och alla tre ifrån soffan i Rice-montern medans Monica beställde varor. En av bilderna ses ovan. Så peppad var jag på att fotografera :)

Kommentarer
Postat av: hannaly // en inredares tankar

Då var det kanske tur att jag valde att inte åka dit nu, måste definitivt bli ett besök i höst dock!

Svar: Ja åk dit på hösten. Mycket bättre. Men det är ju alltid kul att se lite ändå. Alltså även på våren, men mer inspiration på hösten.
Cecilia Möller

2014-01-17 @ 13:52:44
URL: http://hannaly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me