Pressbilder på Ernst Kirchsteiger

Årets bilder på Ernst är tagna och klara. Sommarens projekt är så galet fint, men det är det väl alltid?
 
När jag var och fotograferade tidigare i veckan var det fortfarande mycket kvar att styra upp för gänget. Men jag kan avslöja att det blir lantligt, stort och väldigt vackert. Ernst, han var lantlig, lång och snygg som vanligt. Jag har alltid så kul när jag fotograferar honom, kramp i kinderna efter allt leende och skrattande. En vanlig dag på jobbet. 

Nästa vecka blir det fler "kändisfotograferingar". Nu kör vi sommar och högsäsong för mig! 
 
Följ mig gärna på Facebook och Bloglovin!
 

Kommentarer
Postat av: Kamomilla

Åh, dina bilder är så härliga. Du får verkligen den rätta känslan förmedlad.

Svar: Tack så väldans mycket! Tack!
Cecilia Möller

2014-05-28 @ 13:05:45
URL: http://www.lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åh vad roligt :)

2014-05-28 @ 15:26:31
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej! Fina bilder på Ernst! Du är grym! Kollade igenom gamla inlägg... Tycker kökslampan du målat bål är så fin!! Har just köpt en brun på loppis som jag tänkte måla om... Minns du vad du använde för färg? Sprayade du?!

2014-07-29 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me