Vackra barn!

 
Alltså vackra barn! På fredagskvällen åkte jag upp på landet. Rakt ut på landet i 20 minuter ungefär. Väl där, ute på landet finns en fin gård med en otrolig trädgård.
 
När jag traskar in på gården möts jag att Karin som är sådär avslappnad och snygg i sin naturlighet. På ryggen har hon Arvid, som hänger på sin mamma när hon rensar ogräs. Snart springer två andra pojkar till fram, Axel och Herman. De var mina följeslagare resten av kvällen. När jag gick nära en blomma kunde det helt plötsligt dyka upp en liten pojke framför kameran. Mysiga, lekfulla och vackra. Summerar också min fredagskväll. Redigering av bilderna får skjutas till nästa vecka. Det är en del att gå igenom.
 
Några bus-selfies fick vi till också.
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så himla fina bilder :)

2014-05-18 @ 15:20:28
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me