Ute i tidningar nu!

Jag jobbar på, om nu någon skulle tro något annat menar jag. Veckan har varit fullmatad med tre företagsfotograferingar av bank och advokatbyrå, även lulligare fotograferingar av blommor och en liten valp har varit på schemat. Ser fram mot en helg med kompishäng, fikor och barnfotografering av min Gudson.
 
Just nu finns fyra reportage plåtade av mig ute. I Allt i hemmet, Hembakat, Drömhem&Trädgård, och Hus&Hem kan ni hitta mig om inredningsfotograf och matfotograf. Angående det där sista, matfotograferande, så kan ni höra mig prata om just detta imorgonbitti 7.45 på radio East FM. Senare i veckan ska jag uppdatera om hur jag löste en matplåtning för Svenska Dagbladet på en restaurang med dåligt ljus på ett snyggt sätt. Spännande cliffhanger eller hur?
 

Kommentarer
Postat av: Artur

Mycket trevlig bild =)

2018-12-05 @ 04:25:24
URL: http://köpamedbitcoin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me