Tur i skogen

Jag tycker även att kaniner behöver komma ut i skogen och sträcka lite på sig, så Izzy fick följa med idag när jag skulle inviga min nya kniv och hämta in granris till kaninburen. Jag har nämligen bestämt att mitt nya intresse 2013 ska bli friluftsliv, och då behöver man en bra kniv har jag förstått. 
 
När jag gick in på Naturkompaniet och sa att jag ville köpa "en kniv eftersom jag ska skaffa mig en ny hobby", undrade försäljaren om jag skulle bli seriemördare. Så köpte jag en lite större kniv än vad han tyckte (Fällkniven S1), och så skulle jag såklart ha en yxa också (bild på instagram). Yxan kommer bli supersnygg som rekvisita till reportagen i vår i friluftsandan. 

Så i vår kommer jag att campa för första gången någonsin. Jag och Adrina ser väldigt mycket fram mot det. Men mina instruktörer och handledare tycker vi ska vänta tills maj när det är varmare. Oklart om jag kommer kunna hålla mig tills dess.
 
Förresten är det ju bra att vi har en kniv och yxa ifall ni vet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

haha ja nu kommer ni klara er galant! rejäl kniv det där...

Svar: Jag vet, jag valde ju den lite större varianten. :)
Cecilia Möller

2012-12-19 @ 22:29:09
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Linn

Alltså bilden på kniven och kaninen bredvid varandra... Det är humor ;-)

Svar: Hehe ;)
Cecilia Möller

2012-12-20 @ 10:27:35
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me