Att se lite bakåt för att uppskatta det man har mer

Jag spenderar min fredagkväll med att kolla igenom min sommar i bloggens ögon (juni, juli, augusti). Det är kul att se så mycket jag/vi gjort och så vackert Sverige är i från den vinkeln jag riktat kameravinkeln. Lät det skrytsamt nu? Jag menar bara att det är svårt att uppskatta det fina och vackra kring oss. Och att komma ihåg allt man gör. Att fotografera är att spara minnen, att spara känslor, att kunna öppna dörrar och se hur jäkla fint man har det. 

Min sommar har varit fantastisk jag har träffat många nya människor som jag kommer minnas med värme i bröstet, och en hel del av dom kommer spela en viktig del i min framtid också. Jag blir tusan rörd när jag tänker på så fina alla är som jag möter. Hur kan jag ha sånhär tur? 

Bäst jag avslutar och lägger mig i sängen innan jag blir alltför blödig...
Adrina med fika på Solhaga stenugnsbageri.
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Håller med dig, Sverige är fantastiskt och vi är många som har mycket att vara tacksamma för. Det vimlar av fantastiska människor och varje möte ger avtryck. Jag tycker att du genom din kameralins har förmedlat detta alldeles utomordentligt fint. Ha en fin lördag och helg!

Svar: Sverige skulle jag aldrig kunna flytta ifrån, det är för vackert med alla årstider. Hoppas du har haft en fin helg du också!
Cecilia Möller

2012-10-20 @ 09:06:15
Postat av: Victoria

Efter att du bloggat om Solhagas bageri & att jag läste om det i hembakat vill jag också åka dit. Hur långt är det från Linköping & dit?

Svar: Det är ju utanför Falkenberg, så det tar 3.5 h dit. Så du ska nog göra flera besök när du åker dit tänker jag. Försök åka i vår, så kan ni kolla in Sia glass, och Prästgård 101 också.
Cecilia Möller

2012-10-24 @ 15:44:32
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Victoria

Okok Falkenberg är riktigt fint. Ja det ska jag verkligen få med sambon på för det verkar vara SÅÅÅÅ mysigt.

2012-10-26 @ 12:39:37
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me