Höstig äppledukning

Det är äppletider nu vänner, för de sena äpplesorterna. Förra året fotograferade jag, stylade Emma Olai och Josephine Diffner, och pajbakade Frida Derke. Vi dukade upp en höstdukning under ett äppleträd, med porslin från Linnefors krukmakeri

Nu måste ni ha höstfeeling va? Det är ju nästan snudd på att det börjar bli vinterfeeling i Svergie nu. Julpyntet är till salu i butikerna för tusan. Men för mig skriker det inte direkt julpyntet "kom och KÖÖÖÖÖP" (på östgötska) ännu. 
 
Kom och prenumera på min blogg på BLOGLOVIN, eller följa mina äventyr på FACEBOOK.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud så härliga bilder! Och vilken miljö! Underbart! (ojdå superlativen haglar visst ;-)

Svar: Jag gillar superlativ Angelica. Visst blev det härligt?
Cecilia Möller

2012-10-20 @ 16:53:53
URL: http://hardworkingwife.blogg.se
Postat av: Amanda

MEN vilken förtjusande dukning :) Och bilderna sedan, WOW :)

Svar: Tack tack Amanda! Mina stylister kan sina grejer :)
Cecilia Möller

2012-10-20 @ 19:08:52
URL: http://margona.blogg.se
Postat av: Anna

Jätte fint. I vilken tidning kan man se dem?
Anna

Svar: I ingen tidning alls. Vi hade lite tid över och en idé vi ville prova när vi gjorde det andra äpplereportaget, så vi körde på och det här blev resultatet :)
Cecilia Möller

2012-10-21 @ 17:47:42
Postat av: Sofia/ Kreativ inredning

Åhh vilka härliga höstbilder! Önskar att det var lite mera äpplen, mys och höstsol och inte bara en massa regn här i Uppsala:-)

MVH
Sofia/ Kreativ inredning

Svar: Det har varit ganska mycket regn här också, och bilderna i inlägget är faktiskt fotograferade förra året. Men några ljumna , soliga dagar har det varit. Just då är hösten magisk.
Cecilia Möller

2012-10-21 @ 22:07:40
URL: http://kreativinredning.blogg.se/
Postat av: Jenny Eriksson

Åh så fint! Verkligen höstkänsla :)

Svar: Tack Jenny!
Cecilia Möller

2012-10-22 @ 18:11:35
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me