En söndag på Humlan



Jesus vilken lunch det blev idag. 6 drinkar = en halv flaska gin. Men nej nej oroa er inte. Jag drack inte alla drinkarna,  jag fotograferade dom. När jag var ute med mina tjejkompisar Johanna och Carro i fredags började jag prata med Anton. Anton är barchef på Humlan och vi bokade en fotografering som genomfördes idag. Första gången jag fotograferade drinkar, och jag gillar resultatet. De bilderna ska få lite kärlek i veckan, men några bilder från det som hände runtomkring får ni här.

Vänner! Äppledrinken var favoriten för mig, den vegetariska tacon (friterad blomkål med fetaost och stark sås) var grym, och till efterrätt den bästa isglassen på pinne jag ätit.
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så snygga bilder också!
Låter gott med maten... Kanske blir det jag som får ta mig till dig istället haha.

Svar: Ja, jag kan ju inte köra när jag ätit lunch :)
Cecilia Möller

2013-08-18 @ 21:28:10
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Katarina

Nej, marinerad lunch funkar inte bakom ratten :)

2013-08-19 @ 22:34:57
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me