Reportage uppdatering

Fredagen gick för mig i sockerns tecken. 10 bakverk fotograferades med Johan Hedberg aka matgeek, i Uppsala. Jag smakade på allt som inte innehöll lakrits, och kan bara konstatera att jag älskar mitt jobb. Älskar att fota mat, och gillar skarpt att få provsmaka det mesta. Exakt vad som lagades kommer ni se i Elle mat&vin inom närmaste 6 månaderna (vet inte exakt vilket nummer nu). Vill ni se reportage av mig som är ute nu, kan ni spana in Plaza interiör där Prästgården 101 finns med, eller Mat & Hälsa där det finns en intervju med Cassey Ho som jag fotograferade i LA.

Fina bakverket, eller en del av det, på skräbräda från Duxe.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tack för fina bilder från PRÄSTGÅRDEN101 i Plaza Interiör. Jag hade nästan glömt hur det såg för ett år sedan. /Thomas

Svar: Tack för att jag fick träffa dig Thomas, och spendera en dag i ert hem. Så galet fint. En av mina favoriter :) KRAM!
Cecilia Möller

2013-08-20 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me