Pasteller i köket

Förstår ni att den här snygga kvinnan bakar och lagar mat som jag fotograferar varje vecka? Redan när jag kom till fotografering var jag glad, för det är ju vår nu och solljuset har en bra inverkan på mig. När jag stiger in i Monicas kök har hon dukat upp med underbara pasteller i rosa och turkost. Jag kunde inte sluta le eller se mig mätt. Jag stirrade mest och tänkte "framsida". Det är ett gott tecken. Vad som mer är gott är att jag åt en av efterrätterna till lunch. 

Fina och pastellmatchande Monica.

Kommentarer
Postat av: Helenas Fotografi

Underbara färger! Farligt med efterrätt till lunch.. i alla fall om det blir en vana, hihi :p

Svar: Sant, men ååhhh så gott :)
Cecilia Möller

2013-03-27 @ 18:01:20
URL: http://www.helenasfotografi.se/blogg
Postat av: Therese

Så fint och jag får verkligen sommarlängtan av de färgerna! Hoppa du har en fin dag!

Svar: Tack Therese, verkligen färger man blir glad över :)
Cecilia Möller

2013-03-29 @ 07:53:19
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me