Kräftskiva at my place

Nu kommer ni säkert tycka jag är lite väl ambitiös när det kommer till att fixa med en liten kräftskiva för några av mina väninnor. Jag menar bröd som ser ut som kräftor, kalljästa västerbottenmuffins, hemmagjort knäckebröd, långkokad kräftsoppa till förrätt och kräftor fiskade i veckan från Vättern kokade med ett närmast magiskt spa. Men ni vet, hetsa inte upp er. Min underbara och extremt generösa matkreatör har gjort ALLT. Det enda jag gjort är köpa ljusen, osten, salladen, smöret och dukat. Allt annat har mirakel-Monica fixat. Och det blev en jäkla underbar kräftskiva.


Tack Monica! Tack som bara den! Och tack mina vänner som gör mig så lycklig i själen.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, kan man få låna Mirakel-Monica ;) <3

Svar: Om bara hon fanns i fler upplagor :)
Cecilia Möller

2013-09-15 @ 18:17:39
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Carina

Det där såg ju suveränt gott och trevligt ut!

Svar: Det var det :) fantastisk mat och en fin kväll!
Cecilia Möller

2013-09-15 @ 18:36:27
Postat av: Gabriella

Gud vad fint! Kräft bröden såg helt fantastiska ut :) Hur smakade dem ?

Svar: De var gooooda. Vi doppade det i soppan. Yum yum!
Cecilia Möller

2013-09-15 @ 19:23:41
Postat av: Karin O

Ser ut som ett väldans trevligt kalas och fina bilder som vanligt:)

Svar: <3 Åh, det var det :)
Cecilia Möller

2013-09-16 @ 02:07:56
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me