ShinNori för SvD-räkning

I förra veckan var jag på finmiddag med två skribenter, varav den ena var från SvD. De gjorde nämligen en artikel om bra restauranger i Östergötland, och jag pitchade såklart in att de borde besöka ShinNori. ShinNori är en sushirestaurang i Linköping, och mitt stammishak. Till artikeln behövdes matbilder, och jag stod för skapandet av dessa. Just i sådana situationer, som i mörka restaurangmiljöer, kan det vara bra att vara lite uppfinningsrik. För att få tillräckligt med ljus på sushin och för att få den att se riktigt jäkla läcker ut använde jag mig av tre iPhone ficklampor. Släpa med blixtrar vid middagar kan vara störande för andra matgäster, och jag tycker att man ska respektera de som är där och spenderar både sin tid och pengar på sin matupplevelse. Resultatet ser ni ovan och längst ner. 
 
 

Kommentarer
Postat av: fasligtsja.blogg.se

Det där ser otroligt gott ut! Du tar verkligen smakfulla bilder :)

2017-06-14 @ 23:02:44
URL: http://fasligtsja.blogg.se/
Postat av: Bitman

Mums!

2019-01-24 @ 00:19:59
URL: http://köpamedbitcoin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Website Follow on Facebook Follow on Bloglovin Follow on Instagram Contact me